wtorek, 9 sierpnia 2011

Letni obóz AIKIDO Gdynia 2011r.






W tym roku w czerwcu znalazłem trochę czasu między sesjami ślubnymi, a zajęciami aikido w Mysłowicach. Dzięki czemu doskonale wpasowałem się w letni obóz aikido w Gdyni.


Obóz organizowany przez znajomego, z którym kiedyś trenowaliśmy - Sensei Tomasz Tyszka.


Obóz prowadził sensei Andrew M.Sato - człowiek, z którym 6 lat się nie widziałem. Ostatnio egzaminował mnie na czarny pas na obozie zimowym w Krynicy.






sensei Andrew M. Sato







Na tym obozie miałem ogromne szczęście ... przywiozłem se sobą bardzo dużo zdjęć na których ja jestem. Nigdy mi się to nie zdarza a tu ...


























Wracając do Satosan ...


Bardzo się cieszę, że zdecydowałem się na ten obóz i odświeżyłem znajomości. Sensei Sato zawsze potrafił zapalić we mnie ducha aikido.
























Oto moje "ogrmne szczęście" ...


Dominika tym razem bawiła się w Panią fotografkę. Strzelała zdjęcia na 2 aparaty i to dzięki niej mam tyle siebie z duchem aikido na twarzy.











































































































Jedno ujęcie z egzaminów.
















Tego wieczora mieliśmy impreze w Dojo, gdzie mieszał się zapach pizzy i tatami :-)

Lubię te imprezy.






























W zasadzie każdy wieczór był inaczej zaplanowany na kolacje w gronie aikidoków.










Po kolacji ...



Gdynia nocą...

















Mała sesja podczas wykonywania technik sensei Tomka Tyszki z sensei Andy Sato




































sensei Tomasz Tyszka





























































Zdjęcie grupowe całości obozu







Staż instruktorski






Grupa najmłodszych




Po ostatnim treningu zdjęcia pamiątkowe.






Jedna z tajnych technik aikido ...
uśmiech





Wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy spowodowali, że ten obóz był wyjątkowy. Poznałem kolejnych wspaniałych ludzi, odwiedziłem starych dobrych znajomych i chłonąłem dni garściami.
Dla mnie aikido to nie tylko sztuka walki. Aikido to moje życie.

Domo arigatoo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz