wtorek, 23 marca 2010

Pomysł na wieczór panieński!

Sesja z maja 2009r.




Od kwietnia rusza u mnie nowy sezon ślubny.
W zeszłym roku trwał aż do ostatnich dni grudnia.



Panie ciągle szukają oryginalnego prezentu dla przyszłej pani młodej na WIECZÓR PANIEŃSKI.
Te, które trafiły do mnie nie żałują swojego wyboru :-)


W poprzednim poście dotyczącym wieczoru panieńskiego opisałem wszystkie sprawy techniczne dotyczące tego przedsięwzięcia.




Sesja zdjęciowa "wieczór panieński" to zdecydowanie wielka niespodzianka dla pani młodej, ale tak naprawdę to duża atrakcja dla wszystkich uczestniczek.


Każda dziewczyna bierze udział w sesji wraz z koleżankami oraz staje sama przed obiektywem. Moja głowa jest pełna pomysłów, lecz jeśli macie pomysł na siebie, na stroje do sesji to jestem otwarty na propozycje.



Ze względu na duże obłożenie terminów sesjami ślubnymi w soboty, proponuję sesje zdjęciowe w piątki.
Z jednej strony jeśli chcecie koniecznie zrobić taką sesję w dzień Waszej imprezy, to piątek będzie bezpieczniejszym terminem.
Pamiętajcie jednak, że możecie przyjechać zupełnie w dowolnym terminie i zrobić powtórkę lub przedsmak wieczoru panieńskiego u mnie w studio :-)



















































































































Wszelkie inne informacje, czy ceny znajdziecie na mojej oficjalnej stronie.
Jak coś to piszcie i dzwońcie.











Tradycyjnie już zdjęcie z panem fotografem :-)






Zafundujcie swojej koleżance niezapomniany wieczór panieński u mnie w studio w Mysłowicach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz