środa, 9 grudnia 2009

FOTOEROTICA 2009 - III miejsce !

"Fotoerotica to jedyny w Polsce konkurs fotografii erotycznej o wieloletniej tradycji. Już po raz 9 redakcja polskiej edycji magazynu Playboy nagrodziła najpiękniejsze erotyczne fotografie autorstwa zdolnych, polskich fotografików."




5 listopada zadzwonił do mnie Marcin Meller - naczelny czasopisma Playboy z gratulacjami.


"III MIEJSCE"




Premiera zdjęcia w internecie !










Najśmieszniejsze jest to, że na galę wręczenia nagród nie zabrałem aparatu ze sobą. Stąd kilka pamiątkowych fotografii zrobionych komórką :-)








Ale po kolei...




Gala wręczenia nagród odbyła się w poniedziałek 7 grudnia 2009 w Warszawskim klubie "The Nine".


Otrzymałem 4 zaproszenia:


dla mnie i osoby towarzyszącej oraz dla modelki i jej osoby towarzyszącej.


Przywitały nas króliczki playboya.


W sali na parterze były wystawione prace zwycięzców konkursu. Wszystkie zdjęcia czarno - białe , a mojego nie widać.


Okazało się, że otrzymało zaszczytne miejsce, gdzie przechodziło się na wyższy poziom lokalu. Na poziomie "minus 1", gdzie wręczano nagrody, wisiało zdjęcie zwycięzcy (kolorowe) I miejsce.






Oficjalne wręczenie nagród i dyplomów przez Marcina Mellera w towarzystwie króliczków, kilka słów do mikrofonu i wspólna fotografia.


Później mini koncert Patrycji Markowskiej i impreza prowadzona przez DJa.





Jedzenia było dużo, alkoholu jeszcze więcej. Z racji tego, że imprezę sponsorował między innymi Smirnoff i Johny Walker, drinki z tymi składnikami były gratis do oporu :-)


Szkoda tylko, że ja nie piję.






Nie zabrakło na imprezie takich postaci jak:


Misiek Koterski, Kasia Skrzynecka, Przemysław Saleta, Bryndal, Maciej Dowbor, Samuel Palmer, Kasia Burzyńska czy Czesia z "Klanu" i inni, których nie do końca wiedziałem, gdzie wsadzić.




Dziwne uczucie, bo jeśli jesteście na imprezie i spotykacie kogoś znajomego, to z reguły się podchodzi i rozmawia o starych karabinach. A tu znasz ludzi z TV, ale oni Cię nie znają, a wydaje się, że znamy się od dawna.


Po powrocie do hotelu z suwenirami




Jak widzicie, nie tylko zdobyłem III miejsce w Fotoerotica 2009, ale w ubiegłym roku też. Nie wysyłałem prac w zeszłym roku, ale dyplom mówi coś innego haha


Teraz jak przyślą mi poprawiony dyplom, będę mógł się chwalić, że dwa razy z rzędu otrzymałem taką nagrodę ;-)










Nazajutrz w moim pokoju hotelowym zobaczyłem ją :-)





Na rozpoczęcie kolejnego sezonu i przygotowań do Fotoerotica 2010 wykonałem to ujęcie.




Poranna toaleta, później śniadanie i do domu.










Raz jeszcze dziękuję mojej modelce i cieszę się, że stanąłem na podium.


Pierwszy raz brałem udział w takim konkursie i proszę :-)


Serdeczne podziękowania dla całej redakcji Playboy.





Nie muszę dziękować asystentowi, makijażystce, wizażyście, oświetleniowcowi, człowiekowi od grafiki komputerowej.


Przy zdjęciu pracowały dwie osoby:


Ja i modelka.


Zdjęcie jest oryginalnym ujęciem wyciągniętym z karty aparatu, bez jakichkolwiek obróbek czy kadrowania.





Moja modelka na gali była skromna i nie kipiała sexem. Prawdziwym zaszczytem dla mnie jest to, że ona naprawdę tak wygląda, czego nie można powiedzieć o wszystkich modelkach.

W styczniowym numerze "Playboy", publikacja zdjęcia.
Zapraszam.
Link do krótkiej relacji z fotoerotica 2009

8 komentarzy:

  1. Rozumiem, że to zdjęcie jest najlepsze z całej sesji. Prosimy jednak o kilka innych ujęć z tej sesji.
    Pozdrawiamy i gratulujemy.
    Przyjaciele

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do gratulacji.
    Miło mieć takiego znajomego.
    Chciałabym też zobaczyć inne ujęcia z tej sesji.

    Magda P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patryk GRATULUJE!
    Jak widac warto robic zdjecia. Warto tez je pokazywac publicznie - w galeriach, internecie czy wreszcie konkursach.
    Osobiscie do wszelkiej masci konkursow podchodze z dystansem bo z reguly robione sa po to aby malym kosztem wyludzic (patrz regulamin konkursow - wartosc nagrod vs ilosco pozyskanych zdjec) zdjecia od fotografow.
    Bardzo sie ciesze z Twojego wyroznienia. Nawet reoche zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super to dla mnie zaszczyt miec sesje zrobione przez taaakiego fotografa;-) cudownie gratuluje;-0 marta i

    OdpowiedzUsuń
  5. Patryku!Serdeczne Gratulacje!!Urodziłeś się z Sukcesem i Ogromną pasją!płynącą z serduszka do fotografi!!Twoje zdjęcia są Piękne ,ciekawe i Prawdziwe!Raz Jeszcze Gratulacje!Wszystkiego Dobrego!!!!Pozdrowiam Agnieszka Kwiecińska

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, czy mi się wydaje czy to zdjęcie jest jakieś mało ostre ?!??
    A może tak miało być ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje serdecznie, bardzo lubie skradac sie na ta stronke i ogladac Twoje zdjecia, ;-) ciesze sie , ze młodzi ludzie maja pasje, sukcesow zycze!!!!!

    OdpowiedzUsuń