piątek, 1 marca 2013

egzamin na 1 dan w AIKIDO. Kangeiko 2013


 Kangeiko to intensywny trening zimowy. 
Każdego roku wybieram się do Olsztyna trenować dzielnie i wytrwale, nieustannie rozwijając swojego ducha aikido. W ubiegłym roku zdałem swój egzamin na kolejny stopień mistrzowski, w tym roku mój uczeń zdał egzamin na swój pierwszy stopień mistrzowski ( 1dan).


Poniżej kilka ujęć z jego egzaminu.
W miarę możliwości asystowałem mu podczas egzaminu.
( tzn. byłem mięsem do rzucania. jak to czasem fajnie jest porzucać swoim sensei )

























 Randorii....

 Wszyscy czekają na końcówkę egzaminu, gdzie w zależności od stopnia zaawansowania atakują jednocześnie od 2 do 6 osób.

Zdający myślą o tym, że już nie mają siły i tak naprawdę nie myślą haha

Osoby, które siedzą i bacznie obserwują mają "ucztę" dla oka. Randorii jest bardzo widowiskowe (choć różnie się kończy)

Osoby, które wychodzą atakować ... te osoby idą sobie kopnąć, uderzyć i co tylko przyjdzie im do głowy. Warto jednak pamiętać, że jak Bóg Cubie, tak Castro Bogu haha










 hajjjjiiimeeee!!!!!!!!! ....



















tu ... chyba mnie nie lubi :-)

przed egzaminem mówiłem coś o jego mamusi :-P


































 Na koniec części egzaminacyjnych odebrałem swój certyfikat za zeszłoroczny egzamin za 3dan.
Wręczał sensei Tomek Krzyżanowski, który ostatnio otrzymał 6 dan w aikido.
wieeelka sprawa :-)






































 Zdjęcie z Meido Moore sensei (6 dan)
Dyrektor Shinjinkai, Chicago, USA
 który prowadził tegoroczne kangeiko.







 Jestem bardzo dumny z Tygrysa za jego egzamin. Dla mnie to bardzo duże wyróżnienie, że człowiek który kilka lat temu zaufał w moje umiejętności, tego dnia pokazał je na egzaminie na czarny pas.
dzięki stary.


















 Dla pytających, to nie jest menu z pobliskiego wietnamskiego baru :-)











 Jeszcze pamiątkowe zdjęcie z Eweliną, której robiłem sesję podczas tego wyjazdu.
Znajomość nasza rozpoczęła się kiedyś od aikido :-)










 Trzy zdjęcia zapowiadające całą sesję. 
Wielkie podziękowania dla Pauli i Czarka za udostępnienie mieszkania pod sesję.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz