poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Sprzedaję moją "Czerwoną Sukę" !!!!

 Ogłoszenie na OTOMOTO brzmi tak: ( na końcu posta link do ogłoszenia)




 Mam do sprzedania Audi A4 B5 z 1998roku. Pojemność 2,4 litra 165KM z instalacją gazową (pełna sekwencja) montowana w maju 2011r.

Jestem drugim właścicielem w Polsce (od września 2010r.) Samochód sprowadzono z Niemiec we wrześniu 2007 r dla mojej teściowej. (pierwszy właściciel w Polsce).

Przez okres mojego użytkowania samochód spisywał się rewelacyjnie, na gazie jazda nie różni się niczym od jazdy na na benzynie. Nie ma spadku mocy. Polecam szczerze w końcu to Audi z najlepszego rocznika tej marki. Obecnie kupiłem Audi A8 z tego samego roku i dlatego sprzedaję A4.

Karoseria nosi śladowe ilości korozji. Serce (silnik) samochodu niepokonane. Rozrząd wymieniałem przy 180 tyś. km. Samochód ma z przodu większe, wentylowane tarcze na 16 calowych, aluminiowych felgach.






 W końcu sprzedają moje ukochane Audi A4. 
4 lata wspólnej drogi i nigdy mnie nie zawiodła ( bo to ona )






































































 Sprzedaję czerwoną sukę tylko dlatego, że kupiłem nową miłość. Tym razem dwie półki wyżej , lecz rocznik został bez zmiany. No i jest czarna :-)






Uwaga!! Istnieje ryzyko ...
 Gdy raz wsiądziecie do Audi nigdy więcej nie kupicie innego samochodu.
:-)


Dla mojej czeronej suki szukam wyjątkowego nabywcy, bo sama jest wyjątkowa :

OGŁOSZENIE




1 komentarz:

  1. Auto cudowne. Nawet jak ktoś kupi to piękne cacko to ja już zawsze będę mieć je na świetnych zdjęciach ze stacji benzynowej ;)

    OdpowiedzUsuń