piątek, 27 sierpnia 2010

We can dance, We can fight.. Tresna 2010. V TURNUS.

Dziś kolejna porcja zdjęć grupowych z obozu w Tresnej.
Turnus V.
Tym razem w naszej grupie było tylko 8 dziewczyn.
Ale jakich :-)
Tańczyły i walczyły ...

(drogie dziewczynki; kliknijcie na zdjęcie i skopiujcie sobie wszystkie 4)

Zanim poznałem Julkę ( panią instruktor od tańca) usłyszałem o niej, że jest zakręcona ...
Zakręcona ?????
Julka jest MEGA zakręcona !!! Ale jak pozytywnie.


Dziewczyny w hakamach wyglądają rewelacyjnie ...


A to już zdjęcie z pokazów finałowych.
(Film też nagrany. Wszystko dostaniecie moje drogie na płytach.)



Ostatni V turnus przechodzi do historii, jednak dzięki fotografiom wspomnienia pozostaną na zawsze.

Czy to nie wspaniałe?

Fajnie, fajnie ... No nie, że fajnie ? Jest fajnie :-)

3 komentarze:

  1. A z jakiej to racji one dostaną film z pokazu a poprzedni turnus nie?! ;(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ja niestety nie dysponowałem kamerą na obozie i dlatego IV turnus nie ma nagrania. Na V turnusie jedna z dziewczyn miała taką możliwość. Ja jestem w posiadaniu tego filmu, gdyż nagrywaliśmy na moją kartę pamięci. Stąd mogło to wyglądać, że je nagrywałem.
    Pozdrawiam wszystkie turnusy :-)
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fajne, mega fajne... po prostu fajne!;p

    OdpowiedzUsuń