czwartek, 24 czerwca 2010

Egzaminy Aikido. Czerwiec 2010r.

Dzisiaj kolejne egzaminy w Bushi-no nasake Dojo.

Tradycyjnie pierwsze egzaminy wypadły na dzieci.

I tradycyjnie dały radę.

To niesamowita sprawa, gdy Ci mali ludzie reprezentują i pokazują wszystko to ,czego ich nauczyłem.

To najwspanialszy widok dla oczu instruktora.

Szczególne podziękowania dla mojej asystentki, która dzielnie i z wielką pasją pomaga mi w prowadzeniu treningów i przygotowywaniu adeptów do dalszej drogi w aikido :-)

Dziękuję Kasiu :-)

















Pierwsze zdjęcie "oficjalne", a kolejne ...



















U dorosłych mieliśmy jeden egzamin na 7 kyu ( czyli pierwszy egzamin w aikido w naszej organizacji). Później 2 osoby zdały na 4 kyu i Tygrys zdawał na 3 :-)










Gratuluję wszystkim moim uczniom. Życzę kolejnych sukcesów na drodze aikido.



Wasz sensei Patryk :-)

2 komentarze:

  1. Sebastian i Marta25 czerwca 2010 18:26

    gratulacje dala wszystkich i oczywiście pozdrowienia dla wszystkich w dojo. Mam nadzieje że nie zapomnieliście o mnie i mojej I i mam nadzieje ostatniej żonie. jak tam będą w tym roku wakacje z aikido? mam nadziej że znajdę trochę czasu bo ostatnio nawet zabrakło mi go na to żeby napisać prace i się obronić a bardzo mi brakuje treningów.
    Pa. Sebastian i Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne w tym roku są "Wakacje z Aikido". Start 1 lipca i tak pzrez 12 dni do 16 lipca. W tym roku, obok treningów aikido będzie kung-fu.
    Zapraszam w dowolny dzień.
    pozdrawiam
    sensei

    OdpowiedzUsuń