piątek, 18 czerwca 2010

Wybory prezydenckie 2010r.

W niedzielę będą miały miejsce wybory nowego Prezydenta RP.
Odkąd tylko otrzymałem prawo do głosowania (12 lat temu) zawsze spełniam swój obywatelski obowiązek stawiając krzyże tu i tam :-)
Teraz przyszedł moment, gdzie trzeba postawić "X" na właściwego kandydata, a krzyżyk drugiemu na drogę :-)
Otrzymałem ostatnio w sieci od kilku osób przezabawny, ale jakże dosadny i prawdziwy tekst.
Kandydat na prezydenta:
Jarosław Kaczyński ...
Ilu facetów w jego wieku mieszka z mamusią? - Niewielu.
Ilu facetów w jego wieku nie ma auta? - Niewielu.
Ilu facetów w jego wieku nie ma "prawka"? - Niewielu.
Ilu facetów w jego wieku nie ma żadnego majątku? - Niewielu.
Ilu facetów w jego wieku nie ma więcej niż 165 cm? – Niewielu
Ilu facetów w jego wieku nie ma żony lub dziewczyny tylko kota?
Bardzo, bardzo niewielu.
Dlaczego facet, który swoim podejściem do życia i zachowaniem reprezentuje niewielu, ma być Twoim prezydentem?
Ilu ludzi powinno zagłosować na takiego faceta? - Niewielu.
Idź na wybory, nie bądź jednym z niewielu .
Ja nie jestem ani jednym z niewielu, ani jednym z wielu.
Typowy, chodzący indywidualista :-)
Szkoda tylko, że Ędward Ącki nie kandyduje haha
Jeszcze słowem końcowym ...
Ostatnio grałem znowu w jakimś spocie reklamowym ( na razie nie zdradzam jakim). Kończył się on moimi słowami:
"IDŹ NA WYBORY! ZMIEŃ WŁADZĘ!"
Warto iść i zagłosować. Jeśli dalej nie masz kandydata, to głosuj przeciwko temu, którego nie lubisz.
A po wszystkim ZIMNY LECH :-)
Miłego weekendu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz