niedziela, 20 lutego 2011

THE CRUX - fotorepotraż z premiery



























Czy ja mam wiele pisać na temat tego co się działo? :-)

Klimatyczne kino "Kard" w Dąbrowie Górniczej ...
Śmietanka wśród gości i cała wesoła ekipa, która brała udział w tym filmie :-)








Konferansjerem tego wieczoru był Marcin Ryk , który zajmował się też masteringiem w filmie "The Crux".







To ci panowie popełnili ten film :-) Cameleon Studio ... Kuba i Rober
Wielcy, choć skromni do bólu :-) prawdziwi artyści.








Oprócz ekipy filmowej, gwiazdami wieczoru był zespół Valhalla z Dąbrowy Górniczej, który udostępnił do filmowej zapowiedzi swój utwór "Bite".
Chłopcy na wstępie troszkę improwizowali, później zagrali wspominany wyżej kawałek, a na koniec usłyszeliśmy ich utwór p.t.: "Valhalla".








Podczas pierwszego utworu były zgaszone światła,chłopaki z kapeli mieli dyskretne latarki na instrumentach i tworzyli fajny klimat ... nagle do sali wpadła ekipa antyterrorystyczna oświetlając ludzi z latarek umieszczonych na broni.
To oczywiście główni bohaterowie filmu ... Grupy Rekonstrukcyjne:
SPAP Katowice
SPAP Kraków








Później na scenę zostali poproszeni kolejno wszyscy aktorzy i mieli swoje 5 minut przy mikrofonie :-) Tym razem się nie rozgadywałem, ale teraz naszły mnie refleksje więc napiszę tak:

Wszyscy z ekipy filmowej pochodzą z Dąbrowy Górniczej, padła propozycja, żeby się tam przeprowadzić haha ale mam niespodziankę ... 27 listopada 1980r pojawiłem się na tym świecie właśnie w Dąbrowie Górniczej, fajnie? Prawda, że fajnie? :-) Fajnie.

Dodatkowo nadmienię, że gościliśmy na sali kinowej Panów Prezydentów wraz z małżonkami ... Miasta Dąbrowy Górniczej i Będzina.
I śmiało mogłem powiedzieć, że znam osobiście prezydenta Będzina, bo chodziłem z nim do szkoły. Ten sam prezydent może powiedzieć wszystkim to samo, ale przede wszystkim, że zna głównego bohatera filmu "The Crux" :-)


















Było trochę gadania i śmiechu :-) Później wszyscy mogli się oddać premierze filmu "The Crux".
I stało się ... gromkie brawa na koniec ... zachwyt, radość i wzruszenie na twarzach gości i twórców.
Wspaniałe przeżycie :-)








Po filmie czas na zdjęcia pamiątkowe :-)








Na koniec mała relacja z MMSilesia.pl
L I N K


Później było już tylko after party :-)
Fotografii brak haha pewnie dobrze.
(było co świętować)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz