sobota, 16 kwietnia 2011

Kim chcesz zostać, jak dorośniesz?




Ile z Was, gdy zostało zapytane w dzieciństwie - "Kim chcesz zostać, jak dorośniesz?" - rzucało odpowiedzi: strażakiem, policjantem, lekarzem czy kimkolwiek innym, nieważne.
Pytanie ile z Was spełniło swoje dziecięce marzenia?
Mój przyjaciel Manfred od dziecka chciał jeździć autobusami, tirami i Volkswagenem Garbusem :-)
VW Garbusa kupił jako młody kierowca, a autobus w 2008 roku :-)
Fakt, że już niem nie śmiga, ale czy nie spełnił swoich dziecięcych fantazji?


Dzisiaj na blogu wyprawa po autobus. Byłem przy tym ważnym momencie :-)
Obok nowego nabytku Patryka błyszczy moja stara gablota.



























W tym silniku wszystko jest wiieelkie!
Na załączonym obrazku ... bagnet od oleju :-)













"Patrz! czy nie kopci z wydechu!" - rzucił do mnie Patryk.
Nie kopcił :-)

















































I w drogę do domu ... to była chyba moja najbardziej ekonomiczna jazda w życiu jadąc za nim haha





W kolejny dzień spotkaliśmy się, aby zrobić kilka zdjęć autobusu do reklamy firmy przewozowej.
Świat się zmienia. Jedni jeździli w życiu autobusami, a inni mieli długie włosy haha


























"W życiu piękne są tylko chwile.
Dlatego czasem warto żyć."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz