poniedziałek, 13 lutego 2012

Egzamin na 3 dan - oczami Dominiki



11 lutego 2012 Masakatsu Dojo - Olsztyn



Moje kochane aikido - kolejny egzamin




Zdjęcia Dominika Świątecka






































jo nage





































kumi jo







na kilka sekund przed randori
















































































na koniec tylko gratulacje












Ogromnie jestem wdzięczny Dominice za ten reportaż.
Film to film - zdjęcia to zdjęcie ...
są wyjątkowe - dziękuję



Serdeczne arigatoo dla wszystkich, którzy mi asystowali w tym ważnym momencie.

5 komentarzy:

  1. gratulacje cały czas jesteśmy duchem w dojo. marta i sebastian

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryk, gratulacje :))
    Ewa

    PS. Cel ze zdjęciami osiągnięty - chyba wiesz, o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia!!! Pełne dynamizmu... Super.
    Gratulacje dla Ciebie!

    W.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam jestem DUMNY z Ciebie Patryku... z pozdrowieniami KRET :)

    OdpowiedzUsuń