czwartek, 6 stycznia 2011

5 lat AIKIDO w Mysłowicach.




Na początku października 2010r nasza sekcja Aikido obchodziła 5 lat istnienia w Mysłowicach.
Z tej okazji zorganizowałem staż aikido, na który zaprosiłem szefa naszej organizacji sensei Tomka Krzyżanowskiego oraz wszystkich moich przyjaciół i znajomych trenujących aikido.







Przewracaliśmy się po matach przez 2 intensywne dni. Były treningi dla dzieci i dorosłych.
























Najmłodsi mogli potrenować pod okiem instruktorów. Z powodu małej frekwencji dzieci ... instruktorów było tyle co dzieci :-) więc każdy miał swojego ... i mógł nim nawet porzucać.
































Tego zawsze mi brakuje jako instruktorowi ...
żeby ktoś mną porzucał haha
Na szczęście staram się uczęszczać na staże aikido, na których jest to możliwe :-)








Świętowaliśmy nie tylko pięciolecie istnienia Bushi-no nasake dojo, ale także dziesięciolecie mojego zgłębiania aikido :-)














Podczas całej imprezy znalazły też swoje miejsce 2 egzaminy na ostatni stopień uczniowski 1 kyu.
Kolejny egzamin chłopaków to już 1 dan i czarny pas :-)























Marcin na kilka sekund przed rozpoczęciem RANDORI.


















Oskar jako drugi usiadł przed trzema atakującymi go uke.



















Egzaminy oczywiście zaliczone. Jestem dumny ze swoich uczniów.



sensei Tomasz Krzyżanowski 5 dan aikido














Pragnę podziękować raz jeszcze wszystkim, którzy mi pomagali w mojej dotychczasowej drodze AIKIDO i tym wszystkim, którzy tworzą wraz ze mną moją dalszą drogę i odnajdują swoją w tej pięknej sztuce walki.


DOMO ARIGATO

www.aikido-myslowice.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz