piątek, 7 stycznia 2011

Opętanie ...


Opętanie w ujęciu psychiatrycznym





Opętanie to jeden z rodzajów odmiennych stanów świadomości. Jako forma wyrazu zaburzenia psychicznego traktowane jest jako zaburzenie transowe i opętaniowe i od 1994 uznawane jest za chorobę (International Classification of Diseases and Related Health Problems ). Część teologów i egzorcystów przychyla się do stwierdzenia, że również inne zaburzenia psychiczne, np. schizofrenia czy epilepsja mogą być – z powodu objawów – błędnie traktowane jako opętanie. Rzeczywiste zniewolenie złym duchem objawia się jednak według nich przede wszystkim awersją do wszystkiego co święte i jest kategorią teologiczną.




( źródło: http://pl.wikipedia.org )







Z racji tego, że ja zawsze robię zdjęcia i nigdy nie ma mnie na fotografiach postanowiłem zaszaleć po 2 stronie obiektywu :-)
Pomysł narodził się sam, wykonałem charakteryzację i poprosiłem kolegę fotograf o sesję ... a oto jej efekt ...





Wszystkie zdjęcia wykonał Artur Herpel za co mu serdecznie dziękuję.













































































































Jedno z moich ulubionych z tej sesji :-)









... i po sesji :-)





2 komentarze:

  1. Gdyby ksiądz w mojej parafii wyglądał równie demonicznie pewnie zaczęłabym chodzić do kościoła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryk...przypominasz wiedzmina hehehe! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń