czwartek, 13 stycznia 2011

Pościgi, strzelaniny ... to mój chleb powszedni. THE CRUX - TRAILER





Dodałem dziś wieczorem to zdjęcie, żebyście wchodząc na ten post widzieli, że czymś się różni od poprzedniego poświęconego tej samej sprawie. Jak się dzisiaj okazało gro moich znajomych nie weszła na nowy link z youtube, bo myśleli, że to ten sam film, który już figurował na blogu. Więc żeby wszytko było jasne. Wcześniejszy post dotyczył reportażu z planu filmowego a dzisiejszy film to trailer, czyli kinowa zapowiedź. haha








Zgodnie z obietnicą Cameleon Studio wypuściło trailer do filmu.
Serdecznie zapraszamy ...



A ja powiem tylko tyle:
A dość już tych uroczych, słodkich filmów, gdzie tylko muszę się całować z kolejnymi pięknymi kobietami, które grają moje żony.
Teraz pościgi, strzelaniny ... to mój chleb powszedni :-)

THE CRUX - TRAILER









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz