niedziela, 7 marca 2010

Staż Aikido w Będzinie.

Wczoraj i dzisiaj w Będzinie odbył się staż Aikido, na który wybierałem się z moimi uczniami.


Jednak biorąc pod uwagę obecny stan mojego zdrowia ...


Wziąłem w nim udział jako fotograf z ławki :-)




Staż prowadził dyrektor Aikido Asosiation International Polska


Sensei Tomek Krzyżanowski 5 dan aikido.













Zarówno wczoraj, jak i dziś wybrała się reprezentacja naszego Dojo.


Spodziewałem się większej frekwencji z Mysłowic.














































Sensei Tomek i sensei Grzegorz Pietrzyk (mój sensei) podpowiadają w technice wskazując na błędy.
















Jeszcze wczoraj byłem w szpitalu, a już dziś mogłem spotkać się ze starymi znajomymi z aikido i zasmakować tego niepowtarzalnego klimatu :-)



























Sensei ni rei ...





Arigato sensei.
Zawsze powtarzam, że spotkania tego typu dostarczają wiele pozytywnej energii.
Warto brać udział w takim przedsięwzięciu, bo zawsze wychodzimy z niego bogatsi o nowe doświadczenia i nowe znajomości.
Mam nadzieję, że choć trochę jestem w stanie "zarazic" ludzi Aikido.
Pozostaję w przekonaniu, że jeśli wychowam uczniów choć w połowie tak, jak ja zaangażowanych
w tę sztukę walki to będzie to ogromny sukces.
Obecnie pracuję nad swoją nogą, aby powrócić jak najszybciej do moich wszystkich miłości.
Aikido i fotografii głównie :-)
A już jutro w poście sesja w warsztacie.
Zapraszam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz