poniedziałek, 1 lutego 2010

Paula i Maja

Pamiętacie Paulinę?
Otrzymała wyróżnienie w moim konkursie fotograficznym.
Autoportret - "W lustrze nie jestem sobą, jestem wolnym człowiekiem."
Nagrodą był rabat na sesję zdjęciową w moim studio.
Umówiliśmy się i wczoraj robiliśmy zdjęcia :-)
Zdjęcie konkursowe


Paula przyjechała na sesję wraz z kuzynką Mają (po prawej).





Dzisiaj wrzuciłem kilka wspólnych fotografii.
Solowe występy dziewczyn przed obiektywem umieszczę w kolejnych postach :-)





Paulina czuje się lepiej po drugiej stronie obiektywu, tzn.
po tej samej co ja :-)
Sama bawi się i "maluje światłem".
Dobrym przykładem tego jest jej wyróżnienie w konkursie.













Na życzenie dziewczyn złapałem ujęcie , na którym widać całą prawdę ...
są aniołkami :-)













Na końcu czarne tło, pióra i rozwiany włos :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz