sobota, 19 grudnia 2009

Akcenty świąteczne w naszym domu

Dzisiaj ubieraliśmy choinkę.
Tak sobie pomyślałem, że skoro w sklepach już od początku listopada widnieją świąteczne akcenty to dlaczego ja nie mogę już dziś pokazać moich.






Skupiłem się głównie na macro fotografii ozdób z choinki
(notabene zakupionych na giełdzie kwiatowej w Tychach).



















Z ciekawostek ...
Znacie słowo "cacka"? (l.m.)
W kontekście zdania ... że coś jest cacane, czyli np. takie śliczne.
W moim domu rodzinnym "cacko"(l.p.) to bombka na choinkę.
Moja żona śmieje się z niektórych moich haseł, ale ja nie pozostaję dłużny.
Tak to bywa jak spiknie się Gorol z Hanyską :-)





A to wypieki Ani ...

















A oto inne akcenty świąteczne, które cieszą duszę :-)








psssyyyyttttt ...






Lodówka zawsze przygotowana













A to już ałer kristmas tri





Korzystając z okazji życzę wszystkim czytelnikom bloga wspaniałych i udanych Świąt.
Zatrzymujcie własne, niepowtarzalne chwile na fotografiach.
Kochajcie i bądźcie kochani.
Uśmiechajcie się i zarażajcie tym uśmiechem innych.
Ja tak robię :-)






Podczas ubierania choinki towarzyszył nam oczywiście aparat :-)





Oto krótki fotoreportaż z ubierania pierwszego, naszego kristmas tri.

Jak ubrać choinkę w 18 sekund?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz