niedziela, 27 grudnia 2009

Asia

Zadzwonił do mnie kolega z klubu tanecznego ...
(dobrze się zaczyna, co?)
Opowiedział mi o swojej koleżance, która chciałaby spróbować swoich sił w fotomodelingu.






Przyszli do mnie na trening aikido.
Zagadałem chwilkę z Asią i umówiliśmy się na sesję za kilka dni.
Oto efekt tej sesji.



Podstawą w fotomodelingu jest portfolio modelki, czyli zbiór zdjęć wykonanych przez różnych fotografów w wielu aranżacjach.





Zaproponowałem Asi sesję, w której będzie mogła pokazać siebie bez wielkich stylizacji, wymyślnych strojów czy makijażu, w którym sama się nie pozna.








Zawsze kieruję osobami w taki sposób , aby uzyskać pożądane ujęcie.
Jest to wygodna forma zarówno dla mnie, jak i dla modelki.
Jednak mile widziana jest kreatywność ze strony osoby fotografowanej.(której Asi nie brakuje)
Jak na kogoś, kto nigdy nie miał profesjonalnej sesji to jestem bardzo mile zaskoczony.



Bije od niej skromność i dziewczęcy urok.





Kobiecość i namiętność






Emocje ukazuje całą sobą.






Jest piękną kobietą i ma duże predyspozycje do bycia fotomodelką.





























Mam nadzieję, że przysłużę się sprawie i jak już będzie znaną fotomodelką to ja będę znanym fotografem.
Ja do tego dążę
Asiu teraz Twoja kolej ...
trzymam kciuki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz