czwartek, 31 grudnia 2009

Jak wyglądają przygotowania w dniu ślubu?

Drugi dzień świąt
26 dzień grudnia 2009r.
Iwona i Łukasz postanowili powiedzieć sobie sakramentalne "TAK".
Dla nich jest to pierwszy dzień, w którym staną się małżeństwem, a dla mnie jest to doskonałe zakończenie sezonu ślubnego :-)
Choć ślub zaczynał się o 16:00, mój dzień rozpoczął się na sesji u fryzjera przed 9 rano.






Bardzo lubię przygotowania przed ślubem. Uczestniczyć w tej atmosferze, zatrzymywać chwile szczęścia, zdenerwowanie i całą gonitwę tego dnia.
Dodatkowo bardzo fajnie wygląda taki materiał z przygotowań w całości zmontowany ze wszystkimi zdjęciami w prezentacji multimedialnej.
Z odpowiednią oprawą muzyczną wywołuje ogromne emocje.







Po fryzurze make up


















Brokat na ramiona i dekolt











To jest najlepsze ...
utrwalacz makijażu haha
To prawie jak lakier bezbarwny :-)






Kolejne ujęcia w domu u Pani młodej





Buty na parapecie ...
żeby pogoda była ładna :-)


















Iwonka ubrała się i pozostało tylko czekać na młodego. Ja w tym czasie wybieram się właśnie do niego.
Zapytała mnie:
- "to co ja mam teraz robić tyle czasu?"
- czekać i ładnie wyglądać - odpowiedziałem




No więc czekała z jednej strony domu ...
Z drugiej strony



I na schodach




A tym czasem w domu u Łukasza ...






Po kilku minutach młody, jak to facet, był już gotowy :-)
Więc Łukasz opuszcza rodzinny dom, ostatni raz jako kawaler i pędzimy całym taborem gości do Będzina.
A tam ...
Iwonka usłyszała głos narzeczonego, który wszedł do domu.
Za chwilkę zobaczą się pierwszy raz w pełnym "umundurowaniu"...




Pierwsze spojrzenie Łukasza na przyszłą żonę








Ostanie smsy za panienki :-)
Potem już tego nie będzie
haha



Tyle przygotowań ...
Tyle stresu ...
Tyle załatwiania ...
i proszę stanęli razem przed wejściem do świątyni.
To ostatni moment żeby zwiać :-)
haha


Zostali !
Powiedzieli sobie "TAK" !
A później bawili się do białego rana.
Ja też tam byłem, miód i wino piłem
a com widział i słyszał ...
w głowie zostawiłem :-)




2 komentarze:

  1. Zdjęcie na schodach oczekującej młodej REWELACYJNE.
    Buty na parapecie ...
    żeby pogoda była ładna :-) - ja nie postawiłam ale i tak nam dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  2. J też nie postawiłam, i padało... Radzę stawiać :)

    OdpowiedzUsuń