piątek, 1 stycznia 2010

2 dni do końca Konkursu !

Witam wszystkich serdecznie w nowym roku.
Jesteśmy o rok starsi, ale i o rok bogatsi o nowe doświadczenia.
Życzę, aby ten 2010 rok był doskonały i przyniósł pasmo sukcesów i radości.
Nawiązując do tematu posta, pragnę przypomnieć o konkursie fotograficznym. Termin nadsyłania zdjęć upływa w niedzielę 3 stycznia.
Nadmienię tylko, że zapewne z racji tego, iż to mój pierwszy taki konkurs dla Was, nie zebrał jeszcze ogromnej ilości prac konkursowych. Oznacza to bowiem, że szansa na wygranie konkursu jest większa, bo konkurencja jest mniejsza :-)
Ja wiem , że nagroda w postaci sesji zdjęciowej u mnie może nie jest szczytem Waszych marzeń, ale liczę bardziej na dobrą zabawę i Wasze zaangażowanie w sprawę :-)
Oto kilka moich zdjęć, które zrobiłem wczorajszego wieczoru.
Zdecydowanie "w lustrze nie jestem sobą, jestem wolnym człowiekeim."
To mała podpowiedź dla Was.











Powyższe zdjęcia są jednocześnie zapowiedzią jutrzejszego posta.
"Sylwester 2009"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz