czwartek, 21 stycznia 2010

Dzień Babci

Dzisiaj Dzień Babci.
Mam nadzieję, że wszystkie babcie dostały dzisiaj buziaki, mocno je przytuliliście i obdarowaliście co najmniej małym prezentem.



A to ...
Kwiecień 2007 roku.
Namówiłem moja babcię na małą sesję w ogródku :-)




Babcia nawet miną wcieliła się w postać samuraja.




Mówcie, co chcecie, ale według mnie babcia wymiata :-)
Super wygląda w tym stroju.
























Na koniec robiłem ujęcie ze statywu z samowyzwalaczem.
Babcia miała wykonać dźwignię na nadgarstek zakończoną rzutem.








Zapomniałem dodać, że łatwo jest pokazać komuś ruch na wysokim poziomie, ale postawa -którą trzeba na końcu utrzymać - jest sprawą podstawową, choć trudną do wypracowania.
I tym sposobem babcia poległa obok mnie :-)











Jutro dzień dziadka.

Sprawcie, aby dziadkowie też poczuli się wyjątkowo.

Przytulcie , ucałujcie i podarujcie im coś fajnego :-)

Ja... choć bardzo chcę ... raczej nie dam rady :-(

1 komentarz:

  1. Kapitalną masz babcię. Co na tą sesję sąsiedzi?Kłaniają się w pas? :)

    OdpowiedzUsuń