piątek, 15 stycznia 2010

Sesja w dużym pokoju :-)

Znowu przenosimy się do 2007 roku.
Tym razem już zaopatrzony w tła fotograficzne, porozkładałem się w dużym pokoju.
Lampy ze światłem stałym ogrzewały Anię :-)




W tamtym czasie uznałem, że ciepłe kolory ciała na zdjęciach są ok.
Miałem ustawiony zły balans bieli ...no co?
Człowiek uczy się przez całe życie, tak?
Dlatego musiałem teraz wszystkie zdjęcia przerobić w odcienie czerni, bieli i innych monokolorów.
































































Nie wiem, jak dzisiaj ale w tamtym czasie Ania była oddanym kibicem Zagłębia Sosnowiec.
W takim razie szukam oddanych kobiet mojemu klubowi Aikido :-)
Zdjęcia z naszywką klubową (tylko) no dobrze jeszcze pas z kimona :-)
haha




























Odkąd tylko poznałem Anię powiedziałem jej, że jest podobna do ...
Ponoć inni też to widzieli, choć ona tego nie lubiła, ja nadal twierdzę, że jest podobna do ...
No właśnie, ktoś ma pomysł?
Piszcie w komentarzach.

3 komentarze:

  1. J.Lo jak w pysk...

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie zdjecia pstrykane w jpg a nie w w RAW dlatego jedyne wyjście było je zrobić w b/w. Takie foty to tylko w RAW.

    OdpowiedzUsuń