środa, 13 stycznia 2010

Pierwszy konkurs fotograficzny rozstrzygnięty!

Na wstępie pragnę podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w moim pierwszym konkursie fotograficznym.
Brawo za odwagę i mam nadzieję, że dobrze się bawiliście .




JURY w widocznym poniżej składzie zadecydowało jednogłośnie, że zwycięzcą pierwszego konkursu fotograficznego p.t.:
"W lustrze nie jestem sobą, jestem wolnym człowiekiem"
została ...






Marta Kołodziej (Kwaśniów Dolny)





Mam tylko nadzieję, że Marta faktycznie poza lustrzanym odbiciem jest kochającą żoną i nie czeka na męża tak wyglądając :-)


Miało być tylko jedno miejsce, ale postanowiłem wyróżnić jeszcze 2 prace:
Paulina Jeziorska (Myszków)








Sebastian Kołodziej (Kwaśniów Dolny)






Marta wygrywa sesję zdjęciową w moim studio.
Paulina i Sebastian otrzymują rabat na sesję studyjną w wysokości 150zł (do zrealizowania do ostatniego dnia marca 2010r.)
Gratuluję raz jeszcze zwycięzcy oraz osobom wyróżnionym, a pozostałym bardzo dziękuję za miłą zabawę.
W niedługim czasie kolejny konkurs.
Zapraszam

5 komentarzy:

  1. Huraaaa bardzo się cieszę z wygranej. Potwierdzam, że nie wyglądam tak czekając na męża bo.... naprawdę wyglądam gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mąż - sebastian - ofiara13 stycznia 2010 22:51

    nareszcie mam dowód na to że jestem ofiarą przemocy - niech ktoś zadzwoni na niebieską linię !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja trzymałam kcuiki za Paulinę i cieszę się , że się udało :) Pomysłowa dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo Pani Humorzastej ;)

    OdpowiedzUsuń