wtorek, 12 stycznia 2010

Wystawa prac konkursowych.

Zgodnie z umową dzisiaj wystawiam wszystkie prace konkursowe, które zostały nadesłane. Te, które nie spełniały warunków konkursu nie zostały zamieszczone i tym samym nie będą brały udziału w konkursie.
Otrzymałem 11 zgłoszeń.
Jutro zostanie wyłoniony zwycięzca!
Ciekawe czy Wasz faworyt okaże się zwycięzcą.


Miłego oglądania.


























































































































To jest moja propozycja do konkursu :-)

Oczywiście ta praca nie bierze udziału w konkursie.
Ale co się uśmiałem to moje haha

W pierwszej wersji pomyślałem żeby w tle były widoczne dwie nagie kobiety , ale stwierdziłem, że owszem byłbym wolnym człowiekiem, ale byłbym też sobą ;-)
A temat konkursu był wyraźnie sprecyzowany:
"W lustrze nie jestem sobą, jestem wolnym człowiekiem."

1 komentarz:

  1. Niektóre zdjęcia świetne. Temat trudny i wart głębszego przemyślenia. Gdybym miała wziąć w nim udział nie wiedziałabym jak zacząć a co dopiero jak skończyć.

    OdpowiedzUsuń