poniedziałek, 11 stycznia 2010

Sesje wakacyjne dla Pań


Wakacje - Lipiec 2008 roku.











Gdy zbliża się urlop, a raczej mój czas wyjazdu na wczasy, zasiadam do dobrze znanego portalu "Nasza Klasa". Bynajmniej nie celem oglądania znajomych z wszystkich szkół, do których uczęszczałem, tylko aby wysłać zaproszenia na sesje zdjęciowe do dziewczyn mieszkających w miejscu mojego wakacyjnego pobytu.











Przykładowo, wakacje 2008 spędziłem w nadmorskiej miejscowości obok Władysławowa. Wyszukuję dziewczyn (mieszkanki Władysławowa) w określonym wieku, piszę do nich maile z ofertą sesji zdjęciowej.











W tamte wakacje zgłosiła się do mnie Paula :-)








Żeby zatrzymać piękno kobiety na tle naszego Morza Bałtyckiego, a jednocześnie nie być w centrum zainteresowań plażowiczów umówiliśmy się o wschodzie słońca. W lipcu słońce wstaje dość wcześnie :-)
















Sesja była udana.






















Podczas takich wczasów, zawsze znajduję czas na pracę :-)

Po sesji wróciłem do hotelu i za kilka dni obrobiłem zdjęcia i zawiozłem Paulinie gotowe na płycie DVD.






























Zawsze to fajniejsza pamiątka z wakacji niż muszelki :-)






















Jak się okazało, Paula poza wakacjami mieszka w naszym województwie i skusiła się za kilka miesięcy na sesję studyjną :-)





2 komentarze:

  1. "Żeby zatrzymać piękno NASZEGO kobiety na tle Morza Bałtyckiego"
    błąd, ale sesja ładna :)

    OdpowiedzUsuń