czwartek, 19 listopada 2009

Moja pierwsza sesja

Dlaczego "pierwsza sesja" ?
Pewnie dlatego, że to moja pierwsza sesja haha
Poprosiłem Martę, jako pierwszą w mojej profesjonalnej karierze, aby mi pozowała.
Efekt:
Do dzisiaj uwielbiam oglądać te zdjęcia :-)

To był maj 2007 roku, na nasze nieszczęście padał deszcz.
Przeczekaliśmy przy herbacie w knajpce nieopodal pleneru zdjęciowego i ...


Plener - cmentarz


Okazało się, że wystarczy się tylko rozebrać i pobiegać i już przestaje padać deszcz.


To moje pierwsze przeróbki i efekty.







Make up ciut mocniejszy :-)







Zdjęcie, którego użyłem na państwowym kursie fotograficznym na egzaminie końcowym,jako "Portret"




Kolejny element make up'u


Duch ... nie wierzy w swój los


W tle duch mężczyzny strzelający sobie w głowę.




Kolejny duch





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz