poniedziałek, 30 listopada 2009

Staż AIkido c.d.

To już drugi i ostatni dzień treningowy na wyjeździe.
Zapraszam na kilka technik aikido.
Pierwsza technika w całości. Ushirotekubitori kokyunage (jedna z wersji).
Możecie się jej nauczyć ze zdjęć, krok po kroku.








Zdjęcia, na których widnieje moja skromna postać wykonywał
mój dobry uczeń w aikido i fotografii - Tygrys.


A tu sam Tygrys w akcji

Sensei Tomek wykonujący jo nage (rzut za pomocą kija "jo") na gospodarzu tego stażu sensei Erneście.


Mina Tygrysa ...
bezcenna :-)
Sensei poprosił go do asystowania na środku.




Na tym zakończył się kolejny staż.

Dla mnie, jako instruktora, każde takie zgrupowanie to dobra zabawa, to podciągnięcie swoich umiejętności, to doskonałość ruchów i okazja na spotkanie z wyjątkowymi ludźmi.
Dziękuję


Sensei ni rei ...
Arigato gozaimashita


A w jutrzejszym POŚCIE ...

Foto - relacja z przebiegu mojej imprezy urodzinowej.

Wszyscy goście mieli być przebrani i byli ...

Jak?

Zapraszam jutro i pozdrawiam - Wasz SUPER bohater "perman"

2 komentarze:

  1. Najpierw przebierasz sie za Jezusa a później robisz z siebie ....i na dodatek wisi ci "gumka" przy twarzy....zdrowy jesteś? Nie pieprz później że nie obrażasz uczuć osób wierząych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi anonimie ...
    nie powinieneś używać słowa "pieprz" - teraz masz grzech!

    ale się uśmiałem z tego komentarza :-)

    OdpowiedzUsuń